"Logo" Debiutem Prasowym Roku 2005

21.09.2006
A A A
Komunikat prasowy

Prestiżowy tytuł przyznał miesięcznikowi Agory tygodnik "Media & Marketing Polska". "Logo" zostało już wcześniej wyróżnione za najlepszy debiut w konkursie Media Trendy 2006.

"Logo" jest pierwszym na polskim rynku magazynem lifestylowo-shoppingowym dla mężczyzn. Wystartowało wiosną 2005 jako kwartalnik i szybko zyskało dużą popularność. Od marca tego roku ukazuje się jako miesięcznik i osiąga bardzo dobre wyniki sprzedaży: średnio 67 531 egzemplarzy w okresie marzec-czerwiec 2006 r. (średnie rozpowszechnianie płatne razem, dane ZKDP).

Dobra sprzedaż Logo bardzo nas cieszy, a tak ważna i prestiżowa nagroda jest potwierdzeniem, że idziemy w dobrym kierunku powiedział Cezary Jęksa, wydawca i redaktor naczelny wyróżnionego miesięcznika.

W 2004 r. tytuł Debiutu Prasowego Roku tygodnik "Media&Marketing Polska" przyznał "Avanti" - wydawanemu przez Agorę pierwszemu polskiemu miesięcznikowi shoppingowemu dla kobiet.