Zespoły sprzedaży AMS i Czasopism Agory najlepszymi biurami reklamy w rankingu MMP

22.11.2012
A A A
W tegorocznym rankingu biur reklamy przygotowywanym przez "Media&Marketing Polska" AMS został oceniony najwyżej spośród biur reklamy firm outdoorowych po raz trzecie z rzędu, natomiast zespół handlowy Czasopism Agory po raz pierwszy uzyskał wyróżnienie jako najlepszy w kategorii Magazyny.

Zespół sprzedaży Czasopism Agory uzyskał najwyższe noty w 6 z 7 ocenianych kategorii i najlepsze historycznie oceny we wszystkich ocenianych wymiarach. Został m.in. najlepiej oceniony za profesjonalną obsługę kampanii reklamowych. 

W tej kategorii zostało również najwyżej ocenione biuro reklamy dzienników Agory, które zostało drugim najlepszym zespołem handlowym dzienników i uzyskało najwyższe noty w 4 z 7 wymiarów.

Zespół handlowy AMS kolejny raz okazał się najlepszym biurem reklamy w swojej kategorii:

"Wśród badanych biur reklamy outdoorowej AMS może pochwalić się uzyskaniem najwyższej noty w rankingu. W ubiegłym roku również był oceniany najlepiej, mimo to jeszcze poprawił swoje wyniki. W porównaniu z 2011 r. zdecydowanie wzrosła ocean przejrzystości polityki cenowej i umiejętność dostosowania się do potrzeb klienta. Gwarancja wysokiego poziomu obsługi przez handlowców oraz doradztwo i oferta ciekawych rozwiązań też zyskały. ( ) Biuro reklamy AMS utrzymuje dobrą passę." - czytamy w raporcie "Biura reklamy" *.

Marketerzy oceniając zespół sprzedaży Gazeta.pl wystawili mu najwyższe noty za elastyczność reagowania na potrzeby klientów oraz przejrzystą politykę cenową. 

Raport "Biura Reklamy" to coroczna publikacja "Media&Marketing Polska", w której oceny zespołów sprzedaży mediów dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, przejrzystość cenowa, elastyczność i dostosowanie się do potrzeb klienta, szybkość i sprawność reakcji na potrzeby klienta, gwarancja wysokiego poziomu obsługi przez handlowców, umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań oraz - nowa kategoria dla prasy, radia i telewizji - profesjonalna obsługa kampanii internetowych. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 18.09-03.10.2012 r. przez Millward Brown SMG/KRC. 

* "Media&Marketing Polska", wydanie tematyczne "Biura reklamy", listopad 2012 r., str. 59.