Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

3 marca 2016 / 16:04

"Metrocafe.pl" zwiększa nakład i poszerza zasięg piątkowego wydania

Komunikat prasowy

Od 4 marca br. w każdy piątek bezpłatny dziennik "Metrocafe.pl" w nakładzie 500 tys. egzemplarzy będzie rozdawany w 17 największych miastach w Polsce.

Zwiększony nakład piątkowej edycji "Metrocafe.pl" to odpowiedź na potrzeby czytelników, którzy chętnie czytają właśnie to wydanie dziennika. Można w nim znaleźć, oprócz najważniejszych aktualności i praktycznych porad, również informacje dotyczące wydarzeń kulturalno-rozrywkowych w danym mieście. Tego dnia "Metrocafe.pl" pojawi się ze specjalnie zaprojektowaną pierwszą stroną oraz infografiką prezentującą dziennik w liczbach.

Dodatkowo w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Opolu, Rzeszowie i Zielonej Górze pojawią się kolporterzy "Metrocafe.pl", którzy będą rozdawać wydanie dziennika przechodniom, powiększając tym samym sieć dystrybucji tytułu.

- Piątkowe wydania "Metrocafe.pl" cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno wśród czytelników, jak i reklamodawców. Poszerzenie zasięgu, a tym samym zwiększenie dostępności dziennika w najważniejszych miastach Polski, to kolejny etap budowania świadomości i rozpoznawalności marki "Metrocafe.pl". Chcemy w jeszcze większym stopniu być obecni z naszymi treściami na papierze i w internecie wszędzie tam, gdzie są nasi czytelnicy - mówi Joanna Garbaczewska, wydawca dziennika.

Półmilionowy nakład piątkowego wydania "Metrocafe.pl" to kolejny etap zmian, zapoczątkowanych w 2015 r. nową odsłoną serwisu internetowego i kontynuowanych zmianą formy, logo i makiety dziennika.

Od września 2015 r. bezpłatny dziennik "Metrocafe.pl" (dawne "Metro") ukazuje się w nowej, odświeżonej formule redakcyjnej i graficznej, pod jedną nazwą dla wydania papierowego, serwisu i aplikacji mobilnej. Od poniedziałku, 29 lutego br. do piątku, 4 marca br. "Metrocafe.pl" przeprowadza ogólnopolską ankietę, której celem jest poznanie opinii czytelników na temat ostatnich zmian w tytule.

Powrót