Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

4 września 2015 / 10:11

"Metrocafe.pl" - nowa praktyczna linia "Metra"

Komunikat prasowy

Dziś - w piątek, 4 września br. ukazało się "Metrocafe.pl", nowa odsłona największego polskiego bezpłatnego dziennika, który do tej pory ukazywał się pod nazwą "Metro". "Metrocafe.pl" to nie tylko nowe logo i odmieniona makieta, ale przede wszystkim inspirujące i przydatne treści oraz najważniejsze wiadomości - do czytania również w wolnym czasie i dzielenia się ze znajomymi. Nowym redaktorem naczelnym "Metrocafe.pl" jest Michał Gwiazdowski.

- Przemiana dziennika "Metrocafe.pl" to kontynuacja zmian, które ogłosiliśmy w czerwcu br. podczas nowej odsłony naszego serwisu. Cechą wspólną wydania papierowego i internetowego będą jakościowe, atrakcyjne i praktyczne treści. W "Metrocafe.pl" czytelnicy otrzymają to, co lubią: zestaw najważniejszych informacji pogłębionych o dodatkowe treści, praktyczne porady, testy artykułów codziennego użytku oraz sylwetki ciekawych postaci z różnych sfer życia. Zmieniamy się, ponieważ chcemy zaskakiwać i inspirować do dyskusji oraz kojarzyć się z przyjemną chwilą dnia - mówi Joanna Garbaczewska, wydawca "Metrocafe.pl".

- Prasa to treści wysokiej jakości dostępne na wielu nośnikach. W "Metrocafe.pl" idziemy o krok dalej, wykorzystując dane i narzędzia internetowe do wyboru części tematów wchodzących w skład wydania papierowego i wspomagając rotację materiałów w serwisie. Dzięki temu chcemy jeszcze lepiej trafiać w potrzeby naszych czytelników - mówi Michał Gwiazdowski, nowy redaktor naczelny "Metrocafe.pl" i dyrektor programowy w pionie Czasopisma i prasa bezpłatna Agory.

"Metrocafe.pl" w nowej formie to nowe logo oraz nowa makieta, na którą składają się kolorowe tytuły i leady, infografiki, piktogramy, szparowane zdjęcia i plakatowe okładki. Ułatwieniem dla czytelnika w lekturze każdego wydania są czytelne zapowiedzi najważniejszych artykułów na pierwszej stronie oraz kolorystyczne wyróżnienia wiodących tematów.

Oprócz codziennej porcji najnowszych informacji w "Metrocafe.pl" czytelnicy znajdą strony poświęcone pracy i edukacji (w poniedziałki), nieruchomościom (w czwartki) oraz wydarzeniom kulturalno-rozrywkowym (w piątki). Nowością będą redakcyjne strony lokalne, ukazujące się w każdy czwartek z informacjami o najważniejszych wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych w regionie. Redakcja podpowie, co można robić w 8 miastach Polski - oprócz Warszawy będą to również: Wrocław, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Katowice, Łódź i Kraków.

Zastępcami redaktora naczelnego są: Anna GąsiorowskaKrzysztof Olszewski.

Zmiana makiety nowego "Metrocafe.pl" to również nowe możliwości reklamowe w postaci nowych formatów niestandardowych na pierwszej stronie wydania.

Premierę "Metrocafe.pl" wspiera kampania prowadzona w internecie (w serwisach lifestyle'owych grupy Gazeta.pl), prasie ("Metrocafe.pl", "Gazeta Wyborcza" i jej dodatki), Radiu TOK FM, kinach sieci Helios oraz Multikino, a także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Wzmocnieniem kampanii będą działania ambientowe.

Projekt kampanii i plan mediów przygotował dział marketingu Czasopism i prasy bezpłatnej Agory.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.