Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

29 kwietnia 2015 / 09:33

Sieć sklepów Piotr i Paweł nowym klientem Agora Custom Publishing

Sieć sklepów Piotr i Paweł nowym klientem Agora Custom Publishing
Komunikat prasowy

Agora Custom Publishing przygotowała pierwsze w tym roku, wiosenne wydanie "Piwniczki Smaków" dla sieci supermarketów Piotr i Paweł. Magazyn, opracowany w całkowicie nowej formule, nie tylko prezentuje ofertę wyrobów alkoholowych dostępnych w sklepach sieci, ale również przybliża historię poszczególnych marek, doradza, jak łączyć smaki i podawać wybrane trunki.

Zespół Agora Custom Publishing przygotował nową koncepcję "Piwniczki Smaków" - magazyn ma zmienioną szatę graficzną i nową winietę. W wydaniu znalazło się więcej treści lifestyle'owych oraz zaskakujących i przydatnych informacji na temat alkoholi. "Piwniczka Smaków" przedstawia m.in. polecane w danym sezonie trunki oraz ich połączenia z serami, historię koktajli, a także porady z zakresu savoire vivre'u. Większość artykułów jest opatrzona zdjęciami pochodzącymi z sesji zaaranżowanych specjalnie na potrzeby nowego wydania "Piwniczki Smaków".

Ciekawe, magazynowe treści przygotował zespół redakcyjny, w skład którego weszli m.in. popularni blogerzy: Robert Szulc z Winiacz.com, Maciej Chołdrych z Piwoznawcy.pl oraz Gabriel Matwiejczyk, autor bloga Dotrzechdych.pl. Oprawę graficzną pisma przygotowała Anna Przygodzka, wielokrotnie nagradzana graficzka.

- Zmiany w formule "Piwniczki Smaków zaproponowane przez zespół Agora Custom Publishing wniosły do wydań dużo świeżości i autentyczności. W nowej odsłonie nasz magazyn ma nie tylko atrakcyjną formę, ale przede wszystkim stawia na ekspertów, prezentując ich wskazówki w przyjazny i zrozumiały sposób. Jestem przekonana, że pierwsze odmienione wydanie bardzo spodoba się czytelnikom - klientom supermarketów Piotr i Paweł - mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, dyrektor departamentu marketingu i PR sieci Piotr i Paweł.

Wiosenne wydanie "Piwniczki Smaków" jest pierwszym przygotowanym przez zespół Agora Custom Publishing dla sieci Piotr i Paweł.

W tym roku Agora Custom Publishing stworzy jeszcze dwa numery magazynu - przed wakacjami i jesienią.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.