Metrocafe.pl

A A A
"Metrocafe.pl" w prasie oraz w internecie to nowa, odmieniona wersja dziennika "Metro".

We wrześniu 2015 r. ukazało się "Metrocafe.pl", nowa odsłona największego polskiego bezpłatnego dziennika, który do tej pory ukazywał się pod nazwą "Metro". "Metrocafe.pl" to nie tylko nowe logo i odmieniona makieta, ale przede wszystkim inspirujące i przydatne treści oraz najważniejsze wiadomości - do czytania również w wolnym czasie i dzielenia się ze znajomymi. Tym samym nastąpiła integracja gazety "Metrocafe.pl" z serwisem internetowym pod tą samą nazwą. Przejdź do serwisu >>

Oprócz codziennej porcji najnowszych informacji w "Metrocafe.pl" czytelnicy znajdują strony poświęcone pracy i edukacji (w poniedziałki), nieruchomościom (w czwartki) oraz wydarzeniom kulturalno-rozrywkowym (w piątki). Nowością są redakcyjne strony lokalne, ukazujące się w każdy czwartek z informacjami o najważniejszych wydarzeniach kulturalno-rozrywkowych w regionie.

Metrocafe.pl to marka kierowana przede wszystkim do mieszkańców dużych miast. Tytuł koncentruje się na tym, co charakteryzuje miejski styl życia. Bezpłatna dystrybucja gazety pozwala docierać do czytelników w najlepszym czasie i miejscu - "Metrocafe.pl" trafia do ich rąk co rano, od poniedziałku do piątku, w drodze do pracy, szkoły czy na uczelnię.

Tytuł jest atrakcyjnym partnerem dla reklamodawców, m.in. dzięki największej sieci dystrybucji w Polsce i precyzyjnemu dotarciu do określonych grup docelowych. Klienci "Metrocafe.pl" mogą korzystać z oferty dwumedialnej, łączącej emisję ogłoszeń w papierowym wydaniu dziennika i w internecie. Dostępne są również oferty pakietowe z innymi mediami Agory, m.in. "Gazetą Wyborczą", radiostacjami i czasopismami oraz firmą reklamy zewnętrznej AMS . "Metrocafe.pl" oferuje też bogaty wachlarz reklamy niestandardowej, dostosowywanej elastycznie do potrzeb klienta. Ofertę reklamową dziennika poszerzają usługi BTL.

"Metrocafe.pl" to również intensywny rozwój marki w obszarze cyfrowym. Wszyscy mobilni czytelnicy dziennika mogą wygodnie sięgać do interesujących ich treści dzięki aplikacji Metrocafe.pl na urządzenia z systemem Android, iOS oraz Windows 8. Gazetę można też pobrać w formacie ePub i mobi oraz czytać online w księgarni Publio.pl.

W październiku 2014 powstał serwis MetroWarszawa.pl poświęcony spędzaniu wolnego czasu w stolicy. Tworzą go dziennikarze i pasjonaci, którzy na nowo odkrywają miasto przed czytelnikami. Mocnymi stronami MetroWarszawa.pl są nowoczesny design, dobrej jakości zdjęcia oraz różnorodne materiały wideo. Witryna jest też w pełni dostosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych.

Tytuł prasowy "Metro" działa od 1998 r., Początkowo był to warszawski dodatek do "Gazety Wyborczej", potem - stołeczny dwudnik. Od października 2003 r. "Metro" zaczęło się ukazywać w Warszawie od poniedziałku do piątku. Dziennik zmienił makietę, formułę i logo, a rok później poszerzył zasięg o kolejnych dziewięć miast i przekształcił swój profil z regionalnego na wielkomiejski. w 2015 roku zmienił logotyp oraz nazwę na "metrocafe.pl". Dzisiejsze "Metrocafe.pl" ukazuje się w 18 największych aglomeracjach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Katowicach, Łodzi, Lublinie, Szczecinie, Bydgoszczy, Toruniu, Białymstoku, Częstochowie, Kielcach, Opolu, Rzeszowie, Zielonej Górze i Olsztynie. Średnie dzienne czytelnictwo dziennika to 1,6 %*, rozpowszechnianie: 189 662 egz. W lipcu 2015 r. serwis Metrocafe.pl odnotował 0,9 mln UU*** oraz 1,6 mln PV****

*Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja MillwardBrown, IV-VI 2015, wskaźnik CPW, N=10 024,opracowanie Agora SA ** ZKDP, IV-VI 2015, egzemplarze rozpowszechnione bezpłatnie ogółem, porównanie, dane opracowane przez Agora S.A.; *** Źródło: Gemius Traffic, lipiec 2015 **** Źródło: Google Analytics, stan na 25.08.2015

Metro - serwisy internetowe