Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

9 czerwca 2011 / 09:24

"MISJA 21" - Polska okiem obcokrajowców

Komunikat prasowy

Dziś rozpoczęła się "Misja 21" - multimedialny projekt "Gazety Wyborczej", Wyborcza.pl oraz serwisów miejskich na Gazeta.pl. 21 studentów dziennikarstwa z City University London przyjedzie wkrótce do 21 polskich miast, żeby sprawdzić, jak idą nam przygotowania do Euro 2012.

Na ile prawdziwe są stereotypy o Polakach i Polsce? Jacy jesteśmy w zetknięciu z obcokrajowcami? Czy da się u nas porozumieć w języku angielskim? - na te i inne pytania ma odpowiedzieć projekt "Misja 21".

Redakcja "Gazety Wyborczej" zaprosiła 21 studentów dziennikarstwa z londyńskiego City University do 21 największych miast w Polsce, w tym - do czterech miast-gospodarzy meczów Euro 2012. Studenci sprawdzą, jak Polacy przyjmują obcokrajowców, czy polecane atrakcje turystyczne naprawdę są warte zobaczenia i jak mogą ocenić nas goście przyjeżdżający na przyszłoroczne Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

- Euro 2012 to nie tylko piłka i wielkie budowy. To największa impreza masowa, którą Polska organizuje od upadku komunizmu. Chcemy czy nie - będzie to wystawa naszych osiągnięć i porażek. Studenci dziennikarstwa City University London wydają się idealnymi królikami, żeby doświadczyć tego, co czeka za rok milion kibiców z całej Europy - mówi Grzegorz Piechota, szef akcji społecznych "Gazety Wyborczej".

- To wyjątkowa szansa dla 21 naszych najlepszych studentów, żeby zaangażować się w pracę reporterską w innym kraju - na taką możliwość wielu z nich mogłoby liczyć dopiero po rozpoczęciu na dobre swojej kariery dziennikarskiej - mówi George Brock, dziekan wydziału dziennikarstwa City University London, były wicenaczelny "The Times".

Projekt "Misja 21" obejmuje cykl artykułów publikowanych w ogólnopolskiej "Gazecie Wyborczej", a także we wszystkich wydaniach lokalnych "Gazety". Na Wyborcza.pl powstał specjalny serwis gromadzący wszystkie informacje o akcji - http://wyborcza.pl/misja21 oraz http://misja21.pl . Goszczący w 21 miastach studenci będą dodatkowo dzielić się swoimi spostrzeżeniami na blogu http://misja21.blox.pl , serwisach miejskich Gazeta.pl oraz w mediach społecznościowych: na Facebooku (http://www.facebook.com/misja21 ) i Twitterze (http://twitter.com/misja21 ). Internauci mogą też liczyć na zdjęcia i filmiki.

Media społecznościowe pełnią kluczową rolę w projekcie. - Uczymy naszych studentów o blogowaniu i mediach społecznościowych, aby zachęcić ich do tworzenia swoich blogów i profili. To z pewnością jeden ze sposób, w jaki dziennikarskie treści będą powstawać w przyszłości - tłumaczy Anna McKane, prodziekan dziennikarskich studiów dyplomowych na City University.

Studenci opisują dziś swoje przygotowania do wizyty w Polsce. Przylecą 18 czerwca, spędzą tu ponad tydzień - doświadczą m.in. uroczystości Bożego Ciała i festynów w noc świętojańską. Redakcja "Gazety" liczy, że spostrzeżenia i odkrycia studentów wywołają debatę w całym kraju, co jeszcze możemy zrobić, by lepiej przygotować się do Euro 2012.

Czytelnicy "Gazety" i użytkownicy internetu włączają się w "Misję 21" m.in. doradzając już dziś studentom, jak dojechać do miast, które wylosowali, gdzie nocować itp. 13 czerwca ruszy plebiscyt, w którym będą wybierane miejsca, jakie studenci koniecznie powinni zobaczyć, oraz te, których lepiej im nie pokazywać.

Start "Misji 21" wspiera autopromocja w mediach Agory - m.in. w "Gazecie Wyborczej", na portalu Gazeta.pl i serwisie Wyborcza.pl . Partnerem radiowym jest RMF.

Przyjazd i pobyt studentów w Polsce współfinansuje Fundacja Agory.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.