Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

28 lipca 2016 / 17:02

"Gazeta Wyborcza" stawia na wideo w internecie

Komunikat prasowy

Redakcja "Gazety Wyborczej" intensywnie rozwija swoje treści wideo - trwają prace nad nową ofertą wideo Wyborcza.pl, w której od września br. znajdą się kolejne programy autorskie dziennikarzy "Gazety Wyborczej" i nowe cykle. Działaniami zespołu wideo dziennika od sierpnia br. będzie kierować Joanna Parczyńska.

Joanna Parczyńska swoją karierę menedżerską zaczynała w Agorze - początkowo w dziale sprzedaży "Gazety Wyborczej". Wprowadziła na rynek ogólnopolski bezpłatny dziennik "Metro" (obecnie "Metrocafe.pl"), który został liderem w swoim segmencie - była jego wydawcą i zarządzała pionem prasy bezpłatnej Agory. W latach 2011, 2013-2015 związana z firmą Polska Press przeprowadziła rebranding gazety "Nasze Miasto" oraz proces integrowania serwisów wydawcy pod nazwą Naszemiasto.pl. W latach 2012-2013 była country managerem Gemius Polska, odpowiedzialnym m.in. za współpracę z PBI. Od 2015 roku zasiada w Europejskiej Radzie Dyrektorów INMA. 

Joanna Parczyńska zastąpiła Macieja Piwowarczuka, który przez ostatnie trzy lata tworzył i budował wideo w "Gazecie Wyborczej". Był odpowiedzialny m.in. za strategię rozwoju biznesu oraz stworzenie zespołu dziennikarzy i reporterów. Maciej Piwowarczuk będzie kontynuował współpracę z redakcją, rozwijając samodzielnie projekty biznesowe; rozpoczyna też prace nad nową książką.

Dział wideo "Gazety Wyborczej", funkcjonujący od połowy 2013 r., początkowo tworzył treści dopełniające materiały publikowane na Wyborcza.pl. Zespół z roku na rok poszerzał swój zakres działań - obecnie reporterzy, realizatorzy i dziennikarze tworzą cykle wideo, reportaże i relacje, a także formaty wideo dla klientów zewnętrznych. W samym 2015 r. powstało 747 takich materiałów, z których najpopularniejszymi były m.in. reportaże pod marką "Dużego Formatu", cykle "Ale Historia", "Minta od kuchni" czy "Wiersz jest cudem". Dzięki materiałom wideo "Gazeta Wyborcza" ma również mocną pozycję zasięgową na Facebooku. 

W 2016 r. dział wideo "Gazety Wyborczej" stawia też na dalszy rozwój projektów specjalnych realizowanych na zamówienie lub przy współudziale klientów reklamowych. Do tej pory we współpracy z reklamodawcami powstał m.in. interaktywny reportaż "Puls maratończyka" (współpraca z PZU) i projekt "Objazdowe Muzeum Historii Polski", który zajął I miejsce w kategorii Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści prasowych w międzynarodowym konkursie INMA Global Media Awards 2016.

We wrześniu br. serwis Wyborcza.pl wprowadzi nową ramówkę wideo. Swoje programy będą mieć w niej m.in. Dominika Wielowieyska, Wojciech Maziarski, Zuzanna Ziomecka, Roman Imielski, Bartosz Wieliński, Justyna Dobrosz-Oracz i Agnieszka Kublik. Nowa ramówka wideo Wyborcza.pl ma odpowiadać na potrzeby stałych czytelników "Gazety Wyborczej" oraz poszerzać ofertę dziennika skierowaną do nowych odbiorców, zwłaszcza młodych ludzi.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.