Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

Światowy Kongres Mediów Informacyjnych WAN-IFRA w 2025 r. zawita do Krakowa

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

9,80 zł

Zmiana[PLN]

0,51%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,51%
mWIG40 0%
WIG-MEDIA 0%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 maja 2016 / 13:42

Dwie nagrody INMA Global Media Awards 2016 dla "Gazety Wyborczej"

Dwie nagrody INMA Global Media Awards 2016 dla
Komunikat prasowy

Projekt specjalny "Objazdowe Muzeum Historii Polski" oraz akcja społeczna "Pracownia miast" zostały nagrodzone w prestiżowym konkursie INMA Global Media Awards 2016. Projekty "Gazety Wyborczej" zajęły odpowiednio I i II miejsce w swoich kategoriach, będąc jedynymi zgłoszeniami z Polski w gronie finalistów tegorocznej edycji konkursu. Wyniki INMA Global Media Awards 2016 zostały ogłoszone 24 maja br. w Londynie podczas 86. Annual INMA World Congress.

Projekt specjalny "Objazdowe Muzeum Historii Polski" zajął I miejsce w kategorii Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści prasowych (Best Idea to Encourage Print Readership or Engagement) , a "Pracownia miast" - II miejsce w kategorii Najlepsze działania PR i na rzecz społeczności (Best Public Relations or Community Service Campaign).

"Objazdowe Muzeum Historii Polski" to projekt "Gazety Wyborczej" zrealizowany podczas wakacyjnych miesięcy 2015 r. Jego celem było przedstawienie najważniejszych historycznych miejsc w Polsce i zachęcenie czytelników do ich odwiedzenia. Podczas 13-tygodniowej podróży redakcja "Gazety Wyborczej" publikowała - w wydaniu papierowym, cyfrowym i w internecie - wyjątkowe trasy "Objazdowego Muzeum", historyczne opowieści, pożyteczne informacje, a także rodzinne wspomnienia znanych i lubianych ludzi ze świata filmu. Każdej wyprawie towarzyszył film wideo, dostępny na Wyborcza.pl. "Gazeta Wyborcza" zachęcała też czytelników, aby dzielili się swoimi historiami rodzinnymi, przesyłając je do redakcji.

Ambasadorem i inicjatorem powstania "Objazdowego Muzeum Historii Polski" był Andrzej Wajda. Partnerem strategicznym "Objazdowego Muzeum Historii Polski" została Fundacja PZU, a patronat honorowy nad cyklem objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Projekt cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem czytelników.

Akcja społeczna "Pracownia miast" powstała w 2014 r. To forum dialogu między liderami opinii w poszczególnych miastach - samorządowcami, mieszkańcami oraz naukowcami, ekspertami, przedstawicielami rządu, świata biznesu i kultury. Wyjątkowość akcji "Gazety Wyborczej" polega na tym, że nie ogranicza się do dyskusji, ale jest narzędziem do wypracowywania rozwiązań konkretnych problemów. Dzięki "Pracowni miast" władze otrzymują praktyczne wskazówki, co zrobić, żeby ich miasta stały się miejscem lepszym do życia. Postulaty i rekomendacje są wdrażane, monitorowane i opisywane przez dziennikarzy "Gazety Wyborczej".

W 2015 r. "Pracownia miast" stała się rozpoznawalną marką i rozrosła do 12 dwudniowych wydarzeń, składających się z cz ęści warsztatowej oraz konferencyjnej. Każdemu wydarzeniu towarzyszyły publikacje w ogólnopolskim oraz lokalnych wydaniach "Gazety Wyborczej", a także w specjalnej sekcji Wyborcza.pl/pracowniamiast.

INMA Global Media Awards, wcześniej - INMA Awards, to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Konkurs, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie.

Do tegorocznej edycji INMA Global Media Awards napłynęło 699 zgłoszeń od 264 marek mediowych z 40 krajów. Projekty rywalizowały o nagrody w 20 kategoriach.

Wyboru najlepszych projektów dokonało jury składające się z 41 specjalistów z 19 krajów reprezentujących świat mediów i marketingu.

Więcej informacji - www.inma.org

Zespoły Agory były już wcześniej nagradzane w konkursie INMA Awards.

W 2015 r. jury konkursu doceniło 2 projekty - akcję "Gazety Wyborczej" "Polish Your English" (I nagroda w kategorii Wykorzystanie wydarzenia do wzmocnienia marki - Use of an Event to Grow a News Brand) oraz projekt z zakresu content-marketingu "Otwórz miasto", realizowany przez "Gazetę Co Jest Grane" i Gazeta.pl (III miejsce w kategorii Najlepsze marketingowe rozwiązania dla reklamodawców - Best Marketing Solution for an Advertising Client). W 2014 "Gazeta Wyborcza" z projektem "Trasy magiczne" zajęła II miejsce w kategorii Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści cyfrowych, a "Metro" otrzymało III nagrodę w kategorii Najlepszy nowy produkt druku za magazyn "Metro na szpilkach". Wcześniej projekty Agory znalazły na liście zwycięzców INMA Awards w latach 2007-2012.

Powrót