Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

17 lipca 2015 / 11:35

"Największe przeboje lat 50." z "Gazetą Wyborczą"

Komunikat prasowy

We wtorek i środę, 21 i 22 lipca br. razem z "Gazetą Wyborczą" będzie można kupić płyty CD z największymi polskimi przebojami lat 50. w oryginalnych wykonaniach, przygotowane specjalnie z okazji 60. urodzin warszawskiego Pałacu Kultury i Nauki. Natomiast w poniedziałek, 20 lipca br. ukaże się specjalne wydanie tygodnika "Ale Historia" poświęcone 60-leciu powstania PKiN.

Na pierwszej płycie CD, która ukaże się we wtorek, 21 lipca br., znajdą się takie hity polskiej muzyki rozrywkowej lat 50., jak: "Czerwony autobus", "Warszawska piosenka", "Que sera sera" czy "Jak przygoda, to tylko w Warszawie", natomiast na drugiej płycie, którą będzie można kupić w środę, 22 lipca br, pojawią się m.in.: "Budujemy nowy dom", "Serduszko puka w rytmie cza-cza" czy "Warszawa da się lubić".

Partnerami wydania płyt są: Radio Złote Przeboje i Radio Pogoda, które rozegrają na swoich antenach specjalne konkursy dla słuchaczy.

Cena "Gazety Wyborczej" i każdej z płyt to 9,99 zł.

Wydania "Gazety Wyborczej" z płytami CD są promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

W wydaniu tygodnika "Ale Historia" w poniedziałek, 20 lipca br. czytelnicy znajdą historię Pałacu Kultury i Nauki, zdjęcia i rysunki PKiN oraz losy jego moskiewskich odpowiedników.

Wydanie tygodnika "Ale Historia" poświęcone PKiN jest promowane w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz stacje tematyczne), w dzienniku "Metro" oraz poprzez autopromocję. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.