Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 stycznia 2015 / 16:20

Ponad 60 nagród prasowych dla zespołu "Gazety Wyborczej" w 2014 roku

Ponad 60 nagród prasowych dla zespołu
Komunikat prasowych

"Gazeta Wyborcza" podsumowała rok 2014, pełen sukcesów swojego zespołu - na specjalnej stronie Wyborcza.pl/nagrody prezentowane są nagrody i wyróżnienia, które otrzymał dziennik, jego redakcja i współpracownicy.

W 2014 "Wyborcza" została uhonorowana Grand Press dla Gazety 25-lecia - wyjątkową nagrodą przyznawaną przez miesięcznik "Press" redakcjom, które wniosły największy wkład w rozwój wolnych mediów i dzięki którym polskie dziennikarstwo stało się profesjonalne, a także rozwinięte technologicznie.

Łącznie do zespołu "Wyborczej" w ubiegłym roku trafiło ponad 60 laurów, w tym prestiżowe nagrody dziennikarskie Grand Press, Nagroda im. Barbary Łopieńskiej i Nagroda Radia Zet im. A. Woyciechowskiego, a także nagrody dla zespołu grafików i fotoreporterów.

Na stronie Wyborcza.pl/nagrody można przeczytać i obejrzeć wywiady z nagrodzonymi dziennikarzami. Piotr Andrusieczko, korespondent 'Gazety Wyborczej' m.in. ze wschodniej Ukrainy, nagrodzony tytułem Dziennikarz Roku 2014 mówi o tym, jak każdy dziennikarz wyznacza swoje granice ryzyka. A o tym, jak dobrze napisać artykuł, co zrobić, aby stał się wartościowy i trafił swoim przekazem do ludzi, w specjalnym nagraniu wideo opowiadają Mariusz Szczygieł (Nagroda Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego), Piotr Cieśliński (laureat konkursu "Popularyzator nauki"), Tomasz Prusek (Nagroda Polskiej Branży Piwowarskiej "Piwne Pozytywy'"), Bartosz Wieliński (Grand Press w kategorii Najlepszy reportaż prasowy) oraz Maciej Samcik (Grand Press Economy).

O wyróżnieniach dla "Wyborczej" przypomina też specjalna kampania reklamowa prezentowana na nośnikach reklamy zewnętrznej.

W całej Polsce w styczniu br. można zobaczyć billboardy i citylighty z hasłem "Gazeta Wyborcza - 62 nagrody prasowe w 2014". Na plakatach są tytuły wybranych, nagrodzonych tekstów opublikowanych na łamach "Wyborczej" - "Byliśmy głupi", "Wkurzył się Pan? Świetnie!", "Trawka? Błahy problem", "Jak równanie E=mc2 stało się celebrytą?".

Billboardy zachęcają też do odwiedzania strony Wyborcza.pl/nagrody .

Kampanię przygotował zespół marketingu "Gazety Wyborczej", plakaty zaprojektował Maciej Kałkus, dyrektor artystyczny "Gazety Wyborczej".

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.