Komunikat prasowy
Już 28 listopada br. w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie rozpocznie się 4. edycja Europejskich Targów Muzycznych Co Jest Grane, które organizują Agora i Miasto Stołeczne Warszawa.
Fisz Emade Tworzywo, Artur Rojek, Ania Rusowicz, Wojciech Mann, Kayah, Artur Rojek, Sokół, Wojtek Mazolewski Quintet, Tymon Tymański, Natalia Przybysz, Paula&Karol, Justyna Steczkowska, Zdzisława Sośnicka, Jacek Cygan, Urszula Dudziak, The Dumplings, Misia Ff, The Stubs, Mama Selita, Hereos Get Remembered, The Lolipops, Agyness B. Marry, Zamilska, Sorry Boys, We Draw, The Saturday Tea, Pustki, Weetch, Curly Heads - wszyscy ci artyści pojawią się w trakcie tegorocznej edycji Europejskich Targów Co Jest Grane!
Już 28 listopada ruszy czwarta edycja Targów Co Jest Grane. Trzydniowa uczta muzyczna rozpocznie się koncertem w Cafe Kulturalna, na którym zagrają m.in. Artur Rojek, Sorry Boys, We Draw, Agyness B. Marry i inni. Następnie na scenach targowych pojawią się m.in. Fisz Emade Tworzywo, Ania Rusowicz, Wojtek Mazolewski Quintet, Curly Heads, Pustki, Mama Selita, Zamilska, The Dumplings i inni (sobota) oraz Tymon & The Transistors (niedziela). W sobotę ruszą także pozostałe dwie części imprezy - część wystawiennicza i część konferencyjna.
Wśród blisko 100 wystawców pojawią się m.in. takie znane fanom popu, reggae, rapu i klasyki wytwórnie, jak Kayax, Soliton, Polskie Nagrania czy alternatywne Lado ABC i Osterdam Records. Na stoiskach: płyty w okazyjnych cenach, ekskluzywne wydawnictwa i możliwości zdobycia autografów od m.in. Tymona Tymańskiego, Artura Rojka, Paula&Karol, Jacka Cygana, Moniki Urlik, Martyny Jakubowicz oraz Wojtka Mazolewskiego. Muzycy uzyskają porady na stoiskach ZAiKS, ZPAV i Stoart. Jak funkcjonuje nowoczesne radio pokaże np. Rock Radio czy Good Time Radio.
Niezwykle ciekawie zapowiada się też część konferencyjna, która zawsze cieszy się dużym powodzeniem wśród zwiedzających. Kilkadziesiąt paneli dyskusyjnych, warsztatów i spotkań, to miejsce zarówno dla aktywistów, ludzi z branży i tych którzy interesują się losem rodzimego biznesu muzycznego, ale także dla ciekawych różnych zjawisk kultury muzycznej. Wśród tematów panelu otwarcia: "Ścieżka dźwiękowa rewolucji: prawa człowieka" (sobota, 29 listopada, godz. 13.00), a także "Muzyka czy warsztat - jak wybrać przebój na singiel?" (wśród gości przedstawiciele Polskiego Radia Programu 3), "Śmierć prasy muzycznej (tu głos zabierze m.in. były redaktor "Machiny" Marek Kościkiewicz), "Fenomen disco polo" (z udziałem zespołu Boys) oraz debata "Klubokawiarnia narzędziem rozwoju kultury, czy tylko sposobem na biznes".
Nie zabraknie też atrakcji dla dzieci - warsztaty z pisania piosenek, beatboxu i Smykofonia to tylko kilka aktywności z bogatego programu przygotowanego dla najmłodszych.
A wszystko to w niezwykłych przestrzeniach Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w dniach 28-30 listopada 2014 roku. Więcej informacji i program na:
www.targicojestgrane.pl /
www.facebook.com/targicojestgrane
Targi i konferencja (sobota i niedziela)
Bilety wstępu na Europejskie Targi Muzyczne Gazety Co Jest Grane oraz na towarzyszącą im konferencję muzyczną oraz na występy na Scenie Prezentacji dostępne w kasach przed wejściem w godzinach trwania imprezy (godz. 11.00 - 19.00).
Bilet jednodniowy: 10 PLN
Bilet dwudniowy: 15 PLN
Dzieci (do 12. roku życia): 5 PLN
Plan koncertów:
PIĄTEK, 28 listopada, Cafe Kulturalna - 49 zł w przedsprzedaży i 59 zł w dniu koncertu;
SOBOTA, 29 listopada, Teatr Dramatyczny i Cafe Kulturalna - 59 zł w przedsprzedaży i 69 zł w dniu koncertu;
NIEDZIELA, 30 listopada, Cafe Kulturalna - wejście dla uczestników targów z opaskami lub bilety w cenie 10 zł do kupienia na miejscu.
Bilety do nabycia w sieciach: Ticketpro, Eventim, eBilet i bileteriach sieci Empik.
Więcej informacji na
www.targicojestgrane.pl
Europejskie Targi Muzyczne "Gazety Co Jest Grane" - 28 - 30 listopada br., Pałac Kultury i Nauki, Warszawa Organizatorzy: Agora SA, Miasto Stołeczne Warszawa
Partner konferencji: Culture.pl, Don't Panic
Partnerzy merytoryczni: Stowarzyszenie autorów ZAiKS, STOART, ZPAV
Partnerzy koncertów: Fonobo i Good Time Radio
Patroni medialni: "Gazeta Wyborcza", "Gazeta Co Jest Grane", Gazeta.pl, "Metro", AMS, Helios, Rock Radio, Tok FM, Złote Przeboje, Brand New Anthem, Musicis.pl, M/I, "Aktivist", 4FunTV, Empik, Estrada i Studio, TVP 2
Partnerzy wspierający: Austriackie Forum Kultury, Against Gravity, Teatr Dramatyczny m.st. Warszawy, Cafe Kulturalna, MTJ