Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 listopada 2014 / 14:43

"Wyborcza" w internecie z nową identyfikacją wizualną i układem stron

Komunikat prasowy

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła wprowadzanie zmian identyfikacji wizualnej swoich usług internetowych - ujednolica znaki i ikony serwisów internetowych i aplikacji mobilnych, zmienia też nawigację i strony z artykułami na Wyborcza.pl.

W ramach odświeżonej identyfikacji wizualnej "Wyborczej" w internecie serwisy dziennika otrzymały nową identyfikację - jako pierwszy z nowym znakiem ukazał się serwis Wyborcza.pl. Zmiany objęły także Wyborcza.biz i strony lokalne przygotowywane przez redakcję "Wyborczej". Nowe znaki wyróżniają treści "Wyborczej" w internecie, jednocześnie będąc spójnymi z historycznym i niezmiennie podstawowym logotypem "Gazety Wyborczej".

Nowa identyfikacja wizualna "Wyborczej" powstała z myślą o serwisach internetowych, sklepach z aplikacjami i serwisach społecznościowych. W samych aplikacjach, w których sposób prezentacji treści silnie nawiązuje do wydania papierowego, "Wyborcza" będzie nadal posługiwać się logotypem podstawowym, tak samo jak w druku.

- Ujednolicona identyfikacja wizualna w internecie to wspólny mianownik dla pogłębionych materiałów tworzonych przez różne redakcje "Wyborczej". Jestem przekonany, że dzięki niej nasi czytelnicy będą mogli łatwiej rozpoznać cyfrowe treści dziennika wśród setek materiałów publikowanych codzienne w polskim internecie. Chcielibyśmy, aby ta zmiana, w połączeniu z jakościowymi treściami, sprawiła, że Wyborcza.pl będzie stroną pierwszego wyboru wśród polskich portali i serwisów informacyjno-publicystycznych - mówi Wojciech Fusek, dyrektor wydawniczy i zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej".

Ważną zmianą jest też wprowadzenie nowego wyglądu stron na Wyborcza.pl, który pozwala na większe skupienie uwagi na treści artykułu. Teksty mają lepiej wyeksponowane tytuły, a ich czytanie jest bardziej komfortowe dzięki zastosowaniu nowej czcionki. W uporządkowanej, prawej części strony internauci znajdą inne, polecane przez redakcję materiały. Nawigacja serwisu, czyli główne menu Wyborcza.pl, jest bardziej przyjazna użytkownikom i umożliwia łatwiejsze odnalezienie szukanych treści.

Nowa identyfikacja serwisów "Wyborczej" przygotowana została we współpracy studia Huncwot z dyrektorem artystycznym "Gazety Wyborczej". Projekty strony i nowa nawigacja to efekt prac zespołu Agory.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.