Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

7 sierpnia 2014 / 17:37

"Magazyn Świąteczny" w nowej odsłonie

Komunikat prasowy

Więcej tekstów, które pomogą zrozumieć świat i ludzi, nowe sekcje i nowi autorzy - w takiej formule ukaże się już w sobotę, 9 sierpnia br. "Magazyn Świąteczny". Sobotni magazyn "Wyborczej" wspiera też kampania promocyjna pod hasłem "Miło czytać. Dobrze wiedzieć", która obejmuje m.in. telewizję, Internet, radio i prasę.

- Odnowiony "Magazyn Świąteczny" to największy w Polsce dziennik-tygodnik opinii, pełen esejów, wielkich wywiadów, reportaży, analiz, felietonów. Łączymy rożne perspektywy wokół tych samych wartości, którym "Wyborcza" służy od początku. Zaprosiliśmy więc do współpracy świetnych autorów z różnych stron świata, by pokazywać inny punkt widzenia, różne środowiska, poglądy i pokolenia - mówi Jerzy Wójcik, zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej". - Rozwijamy "Magazyn Świąteczny", bo nam i naszym czytelnikom nie jest wszystko jedno, jak myśleć, co czytać i co oglądać. Stawiamy pytania, szukamy sposobów, a nie wymówek na rozwiązywanie problemów. Zapraszamy do lektury "Wyborczej" wszystkich tych, którzy już wiedzą, jaką marką jest "Magazyn Świąteczny" i tych, którzy tego jeszcze nie odkryli.

W odświeżonej wersji "Magazynu Świątecznego" znajdzie się jeszcze więcej tekstów najlepszych polskich i zagranicznych dziennikarzy i publicystów współpracujących z "Gazetą Wyborczą".

O polityce zagranicznej i stosunkach międzynarodowych będą pisać: Anne Applebaum, Timothy Garton Ash, Timothy Snyder, Wiktor Jerofiejew, Iwan Krastew i Edward Lucas; o tym, jak żyje się w USA i Rosji - korespondenci "Wyborczej" w Nowym Jorku i Moskwie: Mariusz Zawadzki i Wacław Radziwinowicz (laureat nagrody im. Wojciechowskiego, nominowany m.in. do Nagrody Literackiej Nike), o świecie idei - naczelny "Wyborczej" Adam Michnik, Marek Beylin i Marcin Król. Wywiady z artystami i ekonomistami będą przeprowadzać laureaci prestiżowych dziennikarskich nagród Grand Press oraz im. Teresy Torańskiej: Dorota Wodecka, Donata Subbotko i Grzegorz Sroczyński, a o nowych technologiach będzie pisał amerykański publicysta Jewgienij Morozow.

W nowej sekcji "Gazeta dla Duszy" znajdą się teksty poświęcone religii, psychologii i filozofii autorstwa Jana Turnaua i Jarosława Mikołajewskiego. Sekcję "Życie i styl" wypełnią eseje, wywiady, felietony i reportaże na temat trendów, designu, architektury, kuchni, rekreacji i podróżowania. Autorami będą m.in. Jan Miodek, Jerzy Bralczyk i Marek Kondrat

Już w sobotę, 9 sierpnia br. czytelnicy "Gazety Wyborczej" będą mogli przeczytać w "Magazynie Świątecznym" m.in. rozmowy z Jerzym Hausnerem o tym, dokąd zmierza Polska, Reinholdem Messnerem, najsłynniejszym wspinaczem świata o etyce gór oraz z aktorem Arkadiuszem Jakubikiem. Jewgienij Morozow napisze o pułapkach nowych technologii, a Władimir Sorokin o tym, jak Ukraina stanęła ością w gardle Rosjanom. W sekcji "Gazeta dla Duszy" - czy stoicyzm może uszczęśliwić współczesnego człowieka, a w "Życiu i stylu" - opowieść nowojorskiego designera Brandona Schellhammera o modzie na polski design, a także teksty o tym, dlaczego kochamy triathlon i jabłka.

"Magazyn Świąteczny" opublikuje też fragmenty debiutanckiej powieści Jaume Cabré "Głosy Pamano" - tuż przed polską premierą oraz rozmowę z Janem P. Kaczmarkiem, twórcą rozpoczynającego się właśnie festiwalu Transatlantyk.

Zmiany graficzne wprowadzone w "Magazynie Świątecznym" pozwalają na jeszcze ciekawsze eksponowanie tekstów i zdjęć. Dodatkowo, w publikowanych artykułach znajdą się też odniesienia do serwisu Wyborcza.pl, w którym czytelnicy znajdą dodatkowe materiały wideo uzupełniające i poszerzające publikowane teksty, np. krótkie wywiady.

Redaktorką naczelną "Magazynu Świątecznego" jest od trzech lat Aleksandra Klich.

W nowej ofercie "Magazynu Świątecznego" dla reklamodawców znajdą się popularne formaty reklamowe stosowane w wydaniach magazynowych, a także formaty niestandardowe. Więcej na  http://wyborcza.pl/reklamaGW/0,0.html

"Magazyn Świąteczny" w nowej odsłonie jest promowany w kampanii reklamowej pod hasłem "Miło czytać. Dobrze wiedzieć", której twarzą jest Marcin Perchuć.
Spoty promocyjne w 3 wersjach: "Haiku o aferze", "Haiku o demografii", i "Haiku o genderze" wyświetlane są w stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne) oraz w internecie (YouTube, na stronach z materiałami wideo - m.in. Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Onet.pl i Bankier.pl). Reklamy będą też obecne w radiostacjach (Polskie Radio, RMF, stacje Agory), prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, tygodniki opinii) oraz na ekranach CityINFOtv. Dodatkowo prowadzone będą działania w mediach społecznościowych, w tym na profilu "Gazety Wyborczej" na Facebooku, a także kampania geotargetowana w centrach handlowych w największych polskich miastach.

Kreacje przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Starlink. Kampania rozpoczęła się w poniedziałek, 4 sierpnia br. i potrwa do końca miesiąca.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.