Wyróżnienie dla "Gazety Wyborczej" w konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards 

09.04.2014
A A A
Komunikat prasowy

Projekt "Gazety Wyborczej" pt. "Trasy magiczne" otrzymał wyróżnienie w tegorocznym konkursie WAN-IFRA European Digital Media Awards. Jury konkursu przyznało mu "special mention" w kategorii Najlepsza cyfrowa kampania reklamowa (Best Digital Advertising Campaign ). 

Wyniki WAN-IFRA European Digital Media Awards zostały ogłoszone 8 kwietnia br. W tegorocznej edycji konkursu, organizowanego przez the World Association of Newspapers and News Publishers - Światowe Stowarzyszenie Prasy i Wydawców Wiadomości, wzięło udział 107 projektów z 21 krajów. 

Więcej informacji na stronie www.wan-ifra.org.

Celem działań realizowanych pod hasłem "Trasy magiczne" było zainspirowanie wszystkich Polaków do wspólnego odkrywania miejsc, które warto odwiedzić. Przez cztery miesiące - od marca do czerwca 2013 r. "Gazeta Wyborcza" razem z czytelnikami w serwisie Trasy Magiczne tworzyła mapę najpiękniejszych i najciekawszych tras samochodowych w Polsce. Pomysły na podróż, poza internautami, zgłaszali blogerzy prowadzący blogi poświęcone turystyce w Polsce, dziennikarze "Gazety Wyborczej" oraz autorytety związane z różnymi regionami kraju. Na zakończenie akcji powstała też książka przedstawiająca najciekawsze zgłoszone miejsca - wydanie pt. "Polska daj się zaskoczyć. Trasy magiczne" dostępne jest w księgarniach w całym kraju. Partnerem akcji była firma Continental. 

Projekt "Trasy magiczne" znalazł się także wśród 90 najciekawszych rozwiązań wydawców prasowych z całego świata nominowanych do konkursu INMA Awards - w kategorii: "Najlepszy pomysł lub rozwiązanie na wzrost cyfryzacji odbiorcy". Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 13 maja na zakończenie 84. Światowego Kongresu INMA, który odbędzie się w San Francisco. 

Wyborcza - serwisy internetowe