Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

-1,69%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -1,69%
mWIG40 0,13%
WIG-MEDIA 1,02%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

5 grudnia 2013 / 15:43

Wyróżnienia dla zespołów sprzedaży dzienników Agory i AMS w rankingu biur reklamy MMP

Komunikat prasowy

W raporcie "Biura Reklamy 2013" przygotowywanym przez "Media&Marketing Polska" zespoły sprzedaży dzienników Agory i AMS otrzymały wyróżnienia, a zespół rozgłośni Agory został wybrany drugim najlepszym biurem sprzedaży nadawców radiowych.

Zespół handlowy AMS, od lat wygrywający ranking biur reklamy firm reklamy zewnętrznej, w tegorocznym zestawieniu uzyskał wyróżnienie. Zebrał noty wyższe niż rok wcześniej i został doceniony za elastyczne podejście i dobrą jakość obsługi klienta.

"Pomimo słabszej kondycji branży OOH firma AMS pozostaje w dobrej formie i konsekwentnie pracuje nad optymalizacją oferty. [.]. AMS udowadnia, że potrafi zagwarantować wysoki poziom obsługi. [.] Klienci chwalą przejrzystą politykę cenową biura i doceniają szybką i sprawną reakcję na ich potrzeby" - czytamy w raporcie "Biura reklamy" *.

Wyższe noty niż w poprzednim rankingu i wyróżnienie w kategorii Dzienniki otrzymały biura reklamy "Gazety Wyborczej" i "Metra". Zostały drugim najlepszym zespołem handlowym i uzyskały najwyższe oceny w 5 z 7 wymiarów, w tym za profesjonalną obsługę kampanii internetowych.

"Jakość treści, jakość obsługi. Biuro reklamy dzienników Agory nadal udowadnia, że choć trendy rynkowe są bezlitosne, to nie przekłada się to na jakość pracy zespołu" - napisano w raporcie.**

Zespół handlowy radiostacji Agory jest w opinii marketerów drugim najlepszym biurem reklamy nadawców radiowych. Został oceniony lepiej niż przed rokiem i uzyskał najwyższą w swojej kategorii notę za profesjonalną obsługę kampanii internetowych.

Zespół sprzedaży Gazeta.pl poprawił ocenę w stosunku do zeszłego roku i został doceniony za bardziej elastyczne podejście do potrzeb klientów.

Raport "Biura Reklamy" to coroczna publikacja "Media&Marketing Polska", w której oceny zespołów sprzedaży mediów dokonują pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, przejrzystość cenowa, elastyczność i dostosowanie się do potrzeb klienta, szybkość i sprawność reakcji na potrzeby klienta, gwarancja wysokiego poziomu obsługi przez handlowców, umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań oraz - kategoria dla prasy, radia i telewizji - profesjonalna obsługa kampanii internetowych. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 12-26.09.2013 r. przez Millward Brown SMG/KRC.

* "Media&Marketing Polska", wydanie tematyczne "Biura reklamy", grudzień 2013 r., str. 58

** "Media&Marketing Polska", wydanie tematyczne "Biura reklamy", grudzień 2013 r., str. 49


Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.