Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,38 zł

Zmiana[PLN]

-0,7%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO -0,7%
mWIG40 -1,94%
WIG-MEDIA 0,43%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

14 października 2013 / 16:27

Zeszyty "Jamie Oliver - 15 minut w kuchni" z "Gazetą Wyborczą"

Zeszyty




Komunikat prasowy

Rewelacyjne przepisy Jamiego Olivera na 15-minutowe dania znajdą się w nowej serii zeszytów wydawanych co wtorek z "Gazetą Wyborczą". Dzięki nim można łatwo i szybko przygotować pyszne, zbilansowane potrawy z kuchni całego świata.

Pierwszy z trzech zeszytów, przygotowanych w prezencie dla czytelników "Gazety", ukaże się już jutro - 15 października! Wydanie zawiera m.in. przepisy na zupę rybną, wołowinę po azjatycku i wrapy z falafelem.

Pomysły na dania pochodzą z nowej książki Jamiego Olivera "15 minut w kuchni", o której sam autor mówi: "Wymyślenie przepisów z tej książki było dla mnie prawdziwym wyzwaniem! Założyłem, że mają być proste, niebanalne i metodycznie opisane. Chciałem, by zawierały wspaniałe składniki, które zachwycą Ciebie i Twoich bliskich. Czerpałem inspirację z kuchni całego świata, mając w pamięci smaki, które wszyscy wprost uwielbiamy. Bawiłem się klasycznymi przepisami na kurczaka, steki i makarony, ulepszałem wspaniałe sałatki i mnóstwo innych dań, wzorowałem się na wybornym azjatyckim jedzeniu ulicznym i genialnych smakach Maroka. Krótko mówiąc: chcę zaproponować Ci moje wersje posiłków, które tak chętnie kupujesz na mieście. I jeszcze coś - to jedne z najszybszych i najsmaczniejszych potraw, jakie kiedykolwiek wymyśliłem".

Wydania "Gazety Wyborczej" z zeszytami "Jamie Oliver - 15 minut w kuchni" wspiera promocja prowadzona w: stacjach telewizyjnych i dzienniku "Metro" oraz autopromocja. 

Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink. 

Serię poleca tygodnik "Palce lizać", dostępny z wtorkowymi wydaniami "Gazety Wyborczej".

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.