Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

15 stycznia 2016 / 11:28

"Gazeta Wyborcza" z ponad 77 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych i nowym celem na 2016 r.

Komunikat prasowy

Na koniec grudnia 2015 r. liczba płatnych subskrypcji cyfrowych "Gazety Wyborczej" wyniosła ponad 77 tys.*, co oznacza wzrost o ponad 22 tys. płatnych subskrypcji w stosunku do końca 2014 r. Tym samym dziennik zrealizował cel w zakresie liczby prenumerat cyfrowych o rok wcześniej niż to było zaplanowane.

- To olbrzymi sukces "Gazety Wyborczej" oraz Wyborcza.pl i kolejny dowód na właściwy wybór modelu transformacji biznesowej dziennika. Wierność fundamentom sukcesu "Gazety Wyborczej", jakimi są zaangażowane, jakościowe i profesjonalne dziennikarstwo w połączeniu z nowoczesną formą i całkiem nowym sposobem komunikacji także z kolejnymi grupami odbiorców, zaowocowało ponad 77 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych na koniec 2015 r. - mówi Robert Musiał, członek zarządu Agory S.A.

Dynamiczny wzrost liczby płatnych subskrypcji "Gazety Wyborczej" to efekt nieustającego rozwoju kompetencji cyfrowych i systematycznej realizacji projektu cyfrowej transformacji dziennika. "Gazeta Wyborcza", jako pierwszy tytuł w Polsce, wprowadziła w lutym 2014 r. system limitowanego darmowego dostępu do swoich treści i ofertę prenumeraty cyfrowej. Na koniec 2014 r. - w ciągu niespełna roku - liczba płatnych prenumerat cyfrowych wyniosła blisko 55 tys. i był to wynik lepszy od zakładanego na poziomie 40 tys. subskrypcji. Kluczowym czynnikiem w budowaniu sukcesu oferty prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" było jej poszerzenie o pakiety dla klientów instytucjonalnych w czwartym kwartale 2014 r. Istotny wpływ na ten dobry wynik miało również wdrożenie w czerwcu 2015 r. własnej platformy do sprzedaży treści cyfrowych oraz wykorzystanie nowoczesnych narzędzi z dziedziny Big Data.

- Dzięki własnej platformie do sprzedaży treści, wykorzystaniu nowych technologii oraz aktywnemu dialogowi z odbiorcami coraz lepiej poznajemy potrzeby naszych czytelników i coraz szybciej na nie reagujemy. Efektem tego jest istotne przyspieszenie realizacji celów, jakie sobie postawiliśmy. Osiągnięcie poziomu ponad 77 tys. płatnych subskrypcji cyfrowych już w 2015 r. - a nie jak pierwotnie planowaliśmy w 2016 r. - dodaje nam odwagi do wyznaczania sobie kolejnych ambitnych celów: na koniec 2016 r. chcielibyśmy zbudować bazę około 90 tys. płatnych prenumerat cyfrowych "Gazety Wyborczej" - dodaje Robert Musiał.

Szczegółowe informacje dotyczące prenumeraty cyfrowej "Gazety Wyborczej" Spółka zaprezentuje wraz z publikacją wyników Grupy Agora za czwarty kwartał 2015 r. w dniu 18 lutego 2016 r.

* Na całkowitą liczbę płatnych prenumerat składają się subskrypcje tygodniowe, miesięczne, kwartalne, półroczne i roczne zakupione na stronach internetowych serwisów "Gazety Wyborczej" i jej wydawnictw ("Wysokie Obcasy", "Duży Format", "Ale Historia", "Wysokie Obcasy Extra", "Ksiązki. Magazyn do czytania"). Prenumeratę cyfrową dziennika można także nabyć w systemie Piano National, w księgarni internetowej Publio.pl oraz w formie aplikacji mobilnych na tablety i smartfony z systemami iOS, Windows 8 i Android .

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.