Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

13 maja 2015 / 16:43

Projekty "Polish Your English" i "Otwórz miasto" z nagrodami INMA Awards 2015

Projekty


Komunikat prasowy

Jury prestiżowego konkursu INMA Awards 2015 doceniło 2 projekty przygotowane przez zespół Agory - akcję "Gazety Wyborczej" "Polish Your English" oraz projekt z zakresu content-marketingu "Otwórz miasto", realizowany przez "Gazetę Co Jest Grane" i Gazeta.pl. Znalazły się one wśród 30 rozwiązań wydawców prasowych z całego świata, nagrodzonych w tym roku w konkursie Międzynarodowego Stowarzyszenia Mediów Informacyjnych INMA.

Akcja "Gazety Wyborczej" "Polish Your English" zdobyła pierwszą nagrodę w kategorii "Wykorzystanie wydarzenia do wzmocnienia marki" ("Use of an Event to Grow a News Brand").

Projekt powstał w redakcji tuż po tym, gdy Donald Tusk na konferencji prasowej po wyborze na Przewodniczącego Rady Europejskiej obiecał, że do 1 grudnia 2014 jego angielski będzie perfekcyjny. "Gazeta Wyborcza" wykorzystała to publiczne zobowiązanie do motywowania wszystkich Polaków do uczenia się angielskiego - na łamach dziennika przez prawie 3 miesiące ukazywały się kolejne lekcje pomagające czytelnikom poprawić znajomość tego języka, powstała też specjalna strona Wyborcza.pl/polishyourenglish . Dodatkowo z "Gazetą Wyborczą" można było kupić kursy języka angielskiego "Polish Your English" na płytach CD, z książką stanowiącą uzupełnienie płyty. A na zakończenie akcji Wydawnictwo Agora przygotowało książkę "Polish Your English. Angielski z Premierem", zbierającą w całość wszystkie odcinki akcji, którą przez trzy miesiące prowadziła na swoich łamach "Gazeta Wyborcza".

"Otwórz miasto" - projekt z zakresu content-marketingu, realizowany przez "Gazetę Co Jest Grane" i Gazeta.pl wspólnie z Heinekenem zajął trzecie miejsce w kategorii "Najlepsze marketingowe rozwiązania dla reklamodawców" ("Best Marketing Solution for an Advertising Client"). Działania, które trwały 3 miesiące - od czerwca do sierpnia 2014, miały na celu zainspirowanie młodych ludzi do odkrywania świata wokół nich. Realizowało je kilka mediów Agory - marki prasowe, internetowe i radiowe.

W ramach projektu powstał serwis Otworzmiasto.pl z informacjami dla wszystkich, którzy chcieli wiedzieć, co dzieje się w ich mieście i jak świetnie spędzić czas. Redakcje "Gazety Co Jest Grane" i Gazeta.pl, wspólnie z Heinekenem zbierały w nim informacje o najciekawszych miejscach i wydarzeniach w 11 polskich aglomeracjach. Wersja mobilna strony, przygotowana w technologii RWD, została wzbogacona w funkcję geolokalizacji - mogła wykrywać, gdzie w danej chwili jest użytkownik i dzięki temu podpowiadała mu, jakie są najlepsze wydarzenia w jego okolicy.

Dodatkowo w każdym numerze "Gazety Co Jest Grane" w 11 miastach na dedykowanej stronie "Otwórz miasto" można było zapoznać się z najciekawszymi propozycjami spędzania czasu w mieście podczas lata. "Otwórz miasto" wspierała szeroka kampania promocyjna, m.in. w prasie, internecie i telewizji oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach. 

INMA Awards należy do najbardziej prestiżowych nagród tego typu na świecie. Konkurs, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie.

Wyniki konkursu INMA Awards 2015 zostały ogłoszone 12 maja br. podczas 85. Światowego Kongresu INMA, odbywającego się w Nowym Jorku. W tegorocznym konkursie oceniano 578 projektów z całego świata - przygotowało je 190 wydawnictw z 38 krajów.

Więcej o zwycięzcach i konkursie - www.inma.org .

Zespoły Agory były już wcześniej nagradzane w konkursie INMA Awards. W 2014 "Gazeta Wyborcza" z projektem "Trasy magiczne" zajęła drugie miejsce w kategorii "Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści cyfrowych", a "Metro" otrzymało trzecią nagrodę w kategorii "Najlepszy nowy produkt druku" za magazyn "Metro na szpilkach". W 2012 r. jury konkursu doceniło akcję dziennika "Metro" "Dzień bez twarzy" oraz 2 projekty "Gazety Wyborczej" - "Książki. Magazyn do czytania" i kampanię "Wyborcza. Gazeta od ważnych tematów". Wcześniej projekty Agory znalazły na liście zwycięzców INMA Awards w latach 2011-2007.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.