Zespoły sprzedaży AMS i dzienników Agory wyróżnione w rankingu biur reklamy "M&MP"

28.11.2014
A A A
Komunikat prasowy

W raporcie "Biura Reklamy 2014" przygotowanym przez "Media&Marketing Polska" zespoły sprzedaży dzienników Agory i AMS otrzymały wyróżnienia i zostały wybrane najlepszymi w swoich kategoriach. Wysokie noty w zestawieniu uzyskały też zespoły handlowe czasopism, Gazeta.pl i rozgłośni radiowych Agory.

To już piąty rok z rzędu, kiedy biuro reklamy AMS zostało wyróżnione w raporcie "Media&Marketing Polska" i wygrało ranking zespołów sprzedaży firm reklamy zewnętrznej. Jak piszą autorzy zestawienia - "Nie bez powodu": AMS wyznacza wysokie standardy w tej kategorii i kierunek rozwoju całej branży. W obliczu wielu zmian na rynku OOH "AMS nie tylko odnajduje się w tym procesie, ale jest inicjatorem wielu przedsięwzięć".

W opinii klientów, handlowcy AMS potrafią właściwie doradzić i zaoferować ciekawe rozwiązania, szybko i sprawnie reagują na ich potrzeby. AMS utrzymuje też wysoki poziom obsługi klienta i poszerza ofertę reklamową, wyróżniając się jako najbardziej kreatywne biuro reklamy.

Agora jest też najlepiej ocenianym biurem reklamy dzienników - wysokie noty i wyróżnienie drugi raz z rzędu uzyskali handlowcy "Gazety Wyborczej" i "Metra". Choć sprzedaż reklamy dziennikach należy do najtrudniejszych, jak przyznają twórcy raportu "Biura Reklamy 2014", "tym ważniejsze są opinie respondentów, którzy cenią doświadczenie i ofertę wydawcy. Sama Agora wciąż szuka nowych rozwiązań, które uatrakcyjnią jej produkty reklamowe".

Zespół sprzedaży dzienników Agory u zyskał wysokie oceny m.in. w kategoriach kreatywności przy tworzeniu ciekawych rozwiązań, szybkości reagowania na potrzeby klientów czy przejrzystości polityki cenowej. Klienci doceniają też sprawność działania biura i szybkość jego reakcji na zmiany rynkowe.

Handlowcy Agory znaleźli się też wśród najlepiej ocenianych biur reklamy czasopism w 2014 r. Zdaniem klientów zespół wykazuje większą elastyczność w realizacji działań i ma wiele kreatywnych pomysłów. Uznaniem cieszy się też obsługa kampanii internetowych.

Zespół sprzedaży Gazeta.pl poprawił swoje ubiegłoroczne wyniki i w raporcie "Biura Reklamy 2014" znalazł się wśród najlepiej ocenianych i lubianych biur reklamy internetowej. Klienci docenili zwłaszcza pracę handlowców i ciekawe pomysły zespołu.

Biuro reklamy radiostacji Agory uzyskało wysokie noty w ogólnej ocenie działań oraz w zakresie profesjonalnej obsługi kampanii internetowych. Handlowcy GRA, jak podają autorzy raportu, poprawili też wskaźniki w obszarze elastyczności i dostosowania się do potrzeb klienta.

Magazyn "Media&Marketing Polska" co roku publikuje raport "Biura Reklamy". Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonują w nim pracownicy domów mediowych i agencji reklamowych odpowiedzialnych za media i bezpośrednio współpracujących z biurami reklamy. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, przejrzystość cenowa, elastyczność i dostosowanie się do potrzeb klienta, szybkość i sprawność reakcji na potrzeby klienta, gwarancja wysokiego poziomu obsługi przez handlowców, umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań oraz - kategoria dla prasy, radia i telewizji - profesjonalna obsługa kampanii internetowych.

Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 23.09.-08.10.2014 r. przez Millward Brown SMG/KRC.