Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,60 zł

Zmiana[PLN]

0,43%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,43%
mWIG40 0,97%
WIG-MEDIA 0,51%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

25 listopada 2013 / 18:02

Agora łączy siły sprzedażowe swoich marek prasowych

Komunikat prasowy

Od 1 stycznia 2014 roku jeden zespół handlowy będzie sprzedawał ofertę reklamową wszystkich tytułów prasowych Agory. Obejmie ona "Gazetę Wyborczą", kilkanaście czasopism i dziennik "Metro", ich wersje cyfrowe oraz portal MetroMSN.pl. Zmiany dopełnia nowa organizacja segmentu Prasa codzienna i czasopisma.

Klienci Agory będą mogli skorzystać z nowej oferty reklamowej obejmującej wszystkie tytuły prasowe spółki - wydania papierowe i cyfrowe. Marki prasowe Agory, świetnie rozpoznawalne i wiodące pod względem czytelnictwa, zapewnią ogłoszeniodawcom dotarcie do atrakcyjnych grup odbiorców, zarówno w zasięgu ogólnopolskim, jak i lokalnym.

Połączenie zespołów sprzedażowych "Gazety Wyborczej", "Metra" i czasopism Agory, obsługiwanych przez wspólny Dział wsparcia, to kolejny krok dostosowujący oferty marek prasowych spółki do oczekiwań klientów. W ostatnich miesiącach mogli oni skorzystać z nowych możliwości reklamowych, jakie stworzyły m.in. debiutujący przed miesiącem na rynku dodatek "Gazety Wyborczej" o finansach domowych - "Pieniądze Extra", premierowy magazyn konsumencko-lifestyle'owy "Metro na szpilkach", nowe odsłony magazynów Agory - w tym miesięczników "Dom&Wnętrze" i "Avanti", a także coraz bogatsza oferta cyfrowych wydań tytułów Agory.

- Dzięki wprowadzonym zmianom będziemy mogli koncentrować się na naszych najważniejszych celach: cyfryzacji "Gazety Wyborczej", rozwoju propozycji czytelniczych naszych tytułów prasowych oraz tworzeniu jeszcze atrakcyjniejszych i skuteczniejszych ofert dla reklamodawców zainteresowanych dotarciem do szerokiej grupy odbiorców ogólnopolskich i lokalnych - mówi Robert Musiał, członek zarządu Agory odpowiedzialny za segment Prasa codzienna i czasopisma.

W strukturze Agory w segmencie Prasa codzienna i czasopisma powstaną 2 piony biznesowe: "Gazeta Wyborcza" oraz Czasopisma i prasa bezpłatna, a także wspólne dla obu działy sprzedaży i wsparcia.

Robert Musiał będzie wydawcą "Gazety Wyborczej" i czasopism.

Obowiązki dyrektora wydawniczego w "Gazecie Wyborczej" przejmie jeden z jej wicenaczelnych, Wojciech Fusek.

W skład pionu Czasopisma i prasa bezpłatna wejdą pozostałe marki prasowe spółki - w tym dziennik "Metro", magazyn "Metro na szpilkach" i portal MetroMSN.pl oraz kilkanaście czasopism Agory. Dyrektorem wydawniczym w tym pionie zostanie Katarzyna Kolanowska, dotychczasowa dyrektor wydawnicza "Gazety Wyborczej" i czasopism.

Elżbieta Nowacka pokieruje pionem Sprzedaży tytułów prasowych Agory, a Działem wsparcia - Artur Zasztowt.

Joanna Bażyńska, która kierowała pionem Prasy bezpłatnej, a wcześniej - działem relacji inwestorskich i działem komunikacji Agory, odchodzi ze spółki z dniem 1 stycznia 2014 r.

Marki prasowe Agory dzisiaj:

"Gazeta Wyborcza"

Najchętniej kupowana i czytana opiniotwórcza gazeta w Polsce, a jednocześnie - najpopularniejszy tytuł codzienny wśród reklamodawców.

Strony lokalne "Gazety Wyborczej" ukazują się w 19 większych miastach Polski, oferując najważniejsze informacje z regionu oraz dodatki tematyczne. Czytelnicy otrzymują z "Gazetą" także wiele stałych ogólnopolskich dodatków, w tym popularne magazyny: "Gazeta Świąteczna", "Duży Format", "Gazeta Telewizyjna" i "Wysokie Obcasy", "Sport.pl Extra" czy "Polityka Extra".

Treści "Gazety Wyborczej" są dostępne również w wersji cyfrowej na smartfonach, tabletach z systemem iOS i Android, a także na czytnikach i urządzeniach z systemem Windows 8.

Wyborcza.pl to internetowa twarz "Gazety Wyborczej", która jest najpopularniejszą stroną tytułu prasowego w Polsce. "Gazeta Wyborcza" przyciąga też największą wśród marek prasowych - bo ponad 150-tysięczną - grupę fanów na Facebooku.

"Metro"

Popularny dziennik bezpłatny kierowany głównie do młodych, wielkomiejskich odbiorców, który ukazuje się w 18. największych aglomeracjach w Polsce.

Marka "Metra" wychodzi jednak daleko poza łamy gazety. We wrześniu 2013 r. zadebiutował nowy magazyn konsumencko-lifestyle'owy "Metro na szplikach", który ma swoje papierowe i cyfrowe wydanie. Zasięg "Metra" poszerzany jest też w internecie dzięki popularnemu wśród internautów portalowi MetroMsn.pl*, wspólnemu przedsięwzięciu Agory i Microsoftu. Oferta reklamowa "Metra" to również Metro BTL i Metro Custom Publishing, które otwierają nowe kanały komunikacji reklamowej dla klientów.

*Portal MetroMsn.pl, który wystartował w czerwcu 2012 r., odnotowuje obecnie niemal 87 mln odsłon, wg danych GemiusTraffic za wrzesień 2013.

Czasopisma Agory

Portfolio magazynów Agory to kilkanaście nowoczesnych i atrakcyjnych pism o bogatej tematyce, po które sięga szerokie grono czytelników. Są wśród nich m.in. "Cztery Kąty" - miesięcznik wnętrzarski z inspiracjami do zmian w mieszkaniach, "Dom&Wnętrze" - luksusowy magazyn o wnętrzach, designie i stylu życia, "Avanti" - największy w Polsce magazyn shoppingowy, który zachęca czytelniczki do rozwijania własnego stylu, a także "LOGO" - nowoczesny magazyn dla mężczyzn z pasją.

Wydania magazynów dostępne są w wersji cyfrowej na tablety i smartfony, a w internecie odbiorcy mogą korzystać z serwisów związanych z popularnymi markami czasopism Agory.

Szefowie w segmencie Prasa codzienna i czasopisma

Wojciech Fusek - zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej".

W "Gazecie" pracuje od lutego 1991 roku. Był dziennikarzem, kierownikiem działu sportowego, od 1994 szefem "Gazety Stołecznej", a od 2000 - szefem oddziałów "Gazety Wyborczej". W 2006 roku objął stanowisko dyrektora wydawniczego i wydawcy wydań lokalnych "Gazety". W latach 2010 - 13 wydawca i dyrektor zespołu Agora Sport, a od lipca 2013 roku odpowiedzialny za cyfryzację "Gazety Wyborczej".

Katarzyna Kolanowska - dyrektor wydawnicza pionu Czasopisma i prasa bezpłatna, obejmującego "Metro", MetroMSN.pl i czasopisma Agory.

Z Agorą związana od 1991 roku. Zajmowała się m.in. współpracą z oddziałami lokalnymi i promocją czytelniczą w "Gazecie Stołecznej". Była kierownikiem działu promocji "Gazety Wyborczej", działów obsługi klienta i zewnętrznych biur ogłoszeń. Od 2009 roku była dyrektorem marketingu "Gazety Wyborczej", od roku 2011 - dyrektor wydawniczą "Gazety Wyborczej", a od marca 2013 roku - także dyrektor wydawniczą czasopism. 

Elżbieta Nowacka - dyrektor sprzedaży marek prasowych Agory.

Pracę w spółce zaczęła w 2003 roku jako dyrektor ds. klientów strategicznych. Od listopada 2013 roku kieruje zespołem sprzedażowym "Gazety Wyborczej" i czasopism.

Wcześniej pracowała w Presspulice i Domu Wydawniczym "Wolne Słowo", a także w agencji reklamowej GGK Warszawa i Lowe - GGK Warszawa.

Artur Zasztowt - dyrektor Działu wsparcia.

Pracuje w Agorze od 1995 roku. Zaczynał na stanowisku grafika w Szczecinie, potem kierował pracą studia graficznego. Od 2006 roku, już w Warszawie, pełnił funkcję kierownika ds. projektów, a od 2007 roku - kierownika ds. rozwoju systemów wydawniczych. W 2011 roku został kierownikiem biura projektów technologicznych segmentu Prasa codzienna. Od marca tego roku pracował na stanowisku zastępcy dyrektora działu wsparcia.

Joanna Bażyńska - w spółce od 1995 r. Zajmowała się m.in. restrukturyzacją firmy i wprowadzeniem jej akcji na GPW; stworzyła i prowadziła w Agorze dział relacji inwestorskich, kierowała też działem komunikacji spółki. Ma na swoim koncie wiele krajowych i międzynarodowych nagród przyznawanych przez inwestorów i analityków rynku kapitałowego. Od stycznia 2011 roku pełniła funkcję dyrektora pionu Prasy bezpłatnej. W tym czasie "Metro" intensywnie rozwijało ofertę dla czytelników, poszerzało swoją markę - poprzez MetroMSN.pl i "Metro na szpilkach" oraz usługi Metro Custom Publishing, a także znacząco poprawiło wyniki finansowe.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.