Agora S.A. - Polska spółka medialna
ZAMKNIęCIE
Tool-1

Z ostatniej chwili


WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA  W 3. KWARTALE 2023 R.

AGORA, STRONA GłóWNA, NAJNOWSZA AKTUALNOść (TOOLBAR)

WYNIKI FINANSOWE GRUPY AGORA W 3. KWARTALE 2023 R.

więcej
Tool-3
0

Schowek

(
0
)
Notowania

Notowania

Spółka

AGO

Kurs akcji [PLN]

11,04 zł

Zmiana[PLN]

0,36%

Do pobrania

Tool-7

Dane spółki

AGORA S.A.
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa

AGO 0,36%
mWIG40 0,5%
WIG-MEDIA 0,13%

Regon: 11559486
Numer KRS: 59944
NIP: 526-030-56-44

Tool-4

12 stycznia 2012 / 11:47

Ale historia!" - nowy magazyn historyczny "Gazety Wyborczej"

Ale historia!
Komunikat prasowy

Od 16 stycznia br. w poniedziałki "Gazeta Wyborcza" będzie ukazywać się z dodatkiem redakcyjnym "Ale historia!". Nowy magazyn powstał z myślą o czytelnikach zainteresowanych historią.

- Tematyka historyczna zawsze była mocno obecna w "Gazecie". Teraz testujemy prezentowanie jej w bardziej regularnej formie. Mamy nadzieję, że nowy poniedziałkowy dodatek będzie ciekawą propozycją dla czytelników pasjonujących się historią - powiedziała Katarzyna Kolanowska, dyrektor marketingu "Gazety Wyborczej".

W pierwszym wydaniu "Ale historia!" znajdą się między innymi: dramatyczna historia życia i samobójczej śmierci Adama Pawlikowskiego, aktora znanego z kultowej sceny w filmie "Popiół i diament", a także opowieść o tym, jak 8 listopada 1983 r. świat stanął na skraju atomowej zagłady i nikt tego nie zauważył.

Magazyn przedstawi też artykuł prof. Karola Modzelewskiego o cesarzu Karolu Wielkim, Włodzimierza Kalickiego o Alfredzie Wieruszu-Kowalskim - nieznanym malarzu popularnych obrazów oraz Wojciecha Orlińskiego o początkach kariery Walta Disneya.

Redakcja wydania zaprezentuje również historyczne kalendarium oraz poleci książki, filmy i programy telewizyjne o historii.

Magazyn "Ale historia!" przygotowuje zespół dziennikarzy i redaktorów "Gazety Wyborczej" pod kierownictwem Piotra Nehringa. Projekt graficzny i winietę stworzyli Piotr Stańczak i Maciej Kałkus.

Kampania promocyjna magazynu historycznego "Gazety Wyborczej" obejmuje prasę ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, dziennik "Metro", tygodnik "Polityka"), telewizję (TVP, TVN, Polsat, stacje tematyczne), internet (Gazeta.pl i nk.pl) oraz nośniki reklamy zewnętrznej AMS.

Kreację kampanii stworzyła agencja Bardzo, planowanie mediów: Starlink.

Powrót

NEWSLETTER

Każdego dnia dzieje się u nas coś nowego.
Chętnie o tym opowiemy.

Wybierz :

Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie newslettera zawierającego informacje na temat działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora w interesującym Panią/Pana obszarze. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Agora S.A. z siedzibą w Warszawie (00-732), ul. Czerska 8/10. Będą one przetwarzane w celu dostarczania zamówionego newslettera, a także w celach statystycznych i analitycznych administratora. Zgodę można wycofać w każdym czasie poprzez kontakt z iod@agora.pl, jednak jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Wycofując zgodę na otrzymywanie newslettera, rezygnuje Pani/Pan z otrzymywania wszystkich newsletterów korporacyjnych dotyczących działalności Agory S.A. oraz spółek z grupy kapitałowej Agora. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w szczególności praw przysługujących osobom, których dane przetwarzamy, znajduje się w Polityce prywatności serwisu Agora.pl oraz w naszej Polityce transparentności.