Internet - ostatnie wydarzenia

  • 08-05-2017 12:34

    Yieldbird nominowany do Digital Trading Awards 2017

    Yieldbird, firma z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchniami reklamowymi i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej, jest nominowana do Digital Trading Awards - nagród przyznawanych przez prestiżowy brytyjski magazyn "The Drum". Yieldbird został doceniony za obsługę MailOnline - internetowego wydania "Daily Mail".

  • 05-05-2017 16:14

    Rozpoczęło się głosowanie na Bryłę Roku 2016

    Od czwartku, 4 maja br. internauci mogą oddawać głosy w 10., jubileuszowej odsłonie plebiscytu Bryła Roku na najpiękniejszy budynek wybudowany lub zrewitalizowany w Polsce w 2016 roku. W plebiscycie nominowanych jest 10 obiektów, a zwycięzcę poznamy już 25 maja br. podczas uroczystej gali. Organizatorem wydarzenia jest serwis Bryla.pl.

  • 26-04-2017 16:25

    Cykl wideo "Wilkowicz Sam na Sam" na stałe w ramówce Sport.pl

    Od czwartku, 27 kwietnia br. nowe odcinki programu Pawła Wilkowicza dla Sport.pl będą emitowane w każdy czwartek o godzinie 15:00. Nie zmienia się sprawdzona formuła programu, w której ważne osobowości ze świata sportu opowiadają o swoich sukcesach i cenie, jaką przyszło im za nie zapłacić, a także o kulisach sportowych zmagań. Program zyska nową oprawę dźwiękową i graficzną.

  • 26-04-2017 13:57

    Jacek Gądek dołączy do zespołu Gazeta.pl

    Od maja br. Jacek Gądek dołączy do zespołu Gazeta.pl. Będzie pracował w newsroomie portalu jako reporter polityczny, autor tekstów oraz wideo.

  • 26-04-2017 11:44

    Proste sposoby na makijaż, fryzurę i pielęgnację w Ach! - nowym lifestyle'owym formacie social video Gazeta.pl

    Po sukcesie formatów social video o gotowaniu - Haps, i z pomysłowym DIY - Myk!, Gazeta.pl wprowadza Ach! - format prezentujący tutoriale związane z urodą. To mobilne wideo przybliżające proste sposoby na piękny wygląd, w którego tworzeniu uczestniczą youtuberzy zajmujący się urodą.

  • 10-04-2017 13:06

    Social Home Page - nowy unikalny w skali polskiego internetu produkt reklamowy Gazeta.pl

    Gazeta.pl to najbardziej angażujący portal na polskim Facebooku*, który jako pierwszy wprowadza do swojej oferty dniówkę reklamową docierającą do jego użytkowników. Social Home Page umożliwia reklamodawcom dodatkowe dotarcie do użytkowników tej platformy dzięki specjalnej wersji strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi i ograniczonej liczbie reklam zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych.

  • 06-04-2017 12:01

    Serwis Plotek.pl z zupełnie nową aplikacją mobilną na Androida i iOS

    W sklepach Google Play i App Store jest już dostępna nowa aplikacja Plotek.pl - jednego z najpopularniejszych serwisów w kategorii "people". Użytkownicy znajdą w niej newsy ze świata gwiazd, najnowsze zdjęcia celebrytów, historie zza kulis najważniejszych wydarzeń showbiznesu i niepowtarzalne, ekskluzywne materiały. Nowa aplikacja została wzbogacona o nowoczesną nawigację ułatwiającą przeglądanie treści oraz możliwość dodawania i przeglądania komentarzy innych użytkowników.

  • 04-04-2017 12:20

    Renata Machała szefową zespołu Design w Gazeta.pl

    W poniedziałek, 3 kwietnia br. Renata Machała dołączyła do Gazeta.pl na stanowisku szefowej zespołu Design portalu.

  • 30-03-2017 15:24

    Romuald Ulcyfer dołączył do zarządu GoldenLine

    27 marca br. do zarządu GoldenLine Sp. z o. o. dołączył Romuald Ulcyfer, Dyrektor Finansowy spółki. Obok niego w zarządzie pozostają jego dwaj dotychczasowi członkowie - Karol Traczykowski, prezes GoldenLine oraz Adam Wąsik. GoldenLine jest częścią Grupy Agora od 2011 r.

  • 27-03-2017 15:28

    Imiennik - nowa funkcja w aplikacji "Moja Ciąża z eDziecko.pl"

    W najnowszej wersji aplikacja mobilna "Moja Ciąża z eDziecko.pl" pomoże przyszłym rodzicom w wyborze imienia dla oczekiwanego dziecka. Najpopularniejsza ciążowa aplikacja w Polsce na urządzenia z systemem Android została wzbogacona o nową, dodatkową funkcję - imiennik.

  • 21-03-2017 12:31

    Ponad 800 tys. użytkowników śledziło wyjazdy "Ekipy Ekstremalnej" Renault i Sport.pl

    Wraz z końcem lutego br. zakończyła się, trwająca od lipca 2016 r., druga edycja niestandardowej akcji promocyjnej prowadzonej przez Sport.pl dla marki Renault. Projekt pod hasłem "Ekipa Ekstremalna" śledziło w internecie ponad 800 tys. użytkowników.

  • 21-03-2017 11:11

    Twórca Footrolla poprowadzi kanał Sport.pl na YouTube

    Popularny twórca internetowy Maciek "DissBlaster" Krawczyk, pomysłodawca piłkarskiego serwisu i kanału Footroll, został głównym prowadzącym kanału Sport.pl na YouTube.

  • 17-03-2017 14:06

    Rozpoczyna się kampania telewizyjna serwisu Domiporta.pl

    W sobotę, 18 marca br. rozpocznie się kampania reklamowa serwisu Domiporta.pl w stacji TVN pod hasłem "Do szukania mieszkania". Działania promocyjne mają na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości. Kampania potrwa przez cały rok.

  • 17-03-2017 12:43

    Niebanalny "Trip we dwoje" - nowy format wideo na Gazeta.pl

    Ciekawe miejsca na weekend, najlepsze parki trampolin i magiczne lokalizacje w Polsce i Europie - to pierwsze atrakcje, które użytkownikom Gazeta.pl zaprezentuje para youtuberów z kanału Treneiro Vlog. Nowy, inspirujący format "Trip we dwoje" będzie pojawiał się na głównej stronie portalu w każdy piątek - pierwszy odcinek już dziś, 17 marca br.

  • 16-03-2017 15:10

    Ugotuj.to zaprasza na VII edycję Food Blogger Fest

    Miłośnicy dobrego jedzenia i gotowania spotkają się w najbliższą sobotę, 18 marca br. w Warszawie na VII edycji Food Blogger Fest - najpopularniejszej konferencji dla blogerów i pasjonatów kulinarnych. Prelegenci opowiedzą m.in. o przenoszeniu swojej pasji z internetu do rzeczywistego świata i ekologii w kuchni. Nie zabraknie warsztatów z ekspertami, kulinarnych inspiracji i oczywiście - dobrego jedzenia.

  • 16-03-2017 11:05

    Nowi autorzy w Gazeta.pl

    Portal Gazeta.pl rozpoczął współpracę z Wojciechem Mikołuszko, Pauliną Wilk, Jakubem Dymkiem i Leszkiem Jażdżewskim. Teksty znanych autorów będą regularnie publikowane w serwisach portalu, m.in. Wiadomosci.Gazeta.pl i Weekend.Gazeta.pl.

  • 13-03-2017 14:59

    Karolina Bujak i Tomasz Setta dołączyli do zespołu Gazeta.pl

    Na początku marca br. pracę w redakcji Gazeta.pl rozpoczęli Karolina Bujak i Tomasz Setta, którzy dołączyli do zespołu newsroomu portalu.

  • 09-03-2017 17:03

    Sebastian Staszewski nowym multimedialnym korespondentem Sport.pl

    Sebastian Staszewski, dziennikarz sportowy znany z anteny Polsat Sport oraz dziennika "Polska The Times", w najbliższych dniach dołączy do zespołu Sport.pl. Będzie, obok Pawła Wilkowicza, multimedialnym korespondentem obsługującym najważniejsze imprezy sportowe.

  • 09-03-2017 14:36

    Quiz & Go i Wyborcza.pl z nagrodami Mobile Trends Awards

    Quiz & Go - gra mobilna portalu Gazeta.pl oraz serwis "Gazety Wyborczej" - Wyborcza.pl otrzymały nagrody w tegorocznej edycji Mobile Trends Awards. Wyróżnienia, przyznawane najlepszym projektom z branży mobilnych technologii, wręczono 8 marca br. podczas uroczystej gali.

  • 01-03-2017 11:21

    "Dzień dobry emocje" - startuje nowa kampania wizerunkowa Gazeta.pl

    Najnowsza kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl rozpoczęła się dziś, w środę, 1 marca br. Reklamy z hasłem "Dzień dobry emocje" podkreślają najmocniejszą stronę Gazeta.pl - angażujące, jakościowe treści w odpowiednim kontekście - i promują portal w mediach internetowych, prasie, radiu, kinie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.