Internet - ostatnie wydarzenia

  • 14-07-2017 09:35

    Sport.pl patronem medialnym nowej odsłony "Przewodnika Kibica" serwisu EkstraStats.pl

    W piątek, 14 lipca br., wraz ze startem kolejnego sezonu Ekstraklasy, Sport.pl zaprasza na premierę "Przewodnika Kibica" - nowego wydania kompendium wiedzy taktyczno-statystycznej o polskiej lidze piłki nożnej. Wydawcą przewodnika jest serwis EkstraStats.pl.

  • 07-07-2017 10:47

    Maciej Nowak dyrektorem ds. biznesu e-commerce w segmencie Internet Agory

    Dziś - w piątek, 7 lipca br. do zespołu segmentu Internet dołączył Maciej Nowak, który objął nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. biznesu e-commerce. Na jego dotychczasowe stanowisko dyrektora biznesu internetowego czasopism Agory awansowała Wioleta Deptuła.

  • 23-06-2017 15:06

    "Kiedy zobaczyłem Cię po raz pierwszy." - wyjątkowe wideo Gazeta.pl na Dzień Ojca

    Dział Lifestyle portalu Gazeta.pl przygotował specjalny materiał wideo z okazji Dnia Ojca, w którym znani ojcowie opowiadają o pierwszych chwilach ze swoimi dziećmi i o tym, co dla nich znaczy bycie tatą. W materiale wystąpili m.in. aktor Marcin Perchuć i bokser Przemysław Saleta.

  • 22-06-2017 16:33

    Serwisy Agory w Facebook Audience Network

    Agora jest pierwszym wydawcą w Polsce, na którego stronach wyświetlane są reklamy sieci Facebook Audience Network w technologii header bidding. Reklamy sieci emitowane są na stronach mobilnych Gazeta.pl i Wyborcza.pl z zachowaniem tych samych zasad targetowania, pomiaru i emisji, które obowiązują na Facebooku.

  • 21-06-2017 12:55

    Kamil Grosicki dołączył do drużyny Sport.pl

    Kamil Grosicki, jeden z najlepszych polskich piłkarzy, pomocnik polskiej kadry i angielskiego klubu Hull City, został ambasadorem marki Sport.pl i weźmie udział w kolejnej odsłonie kampanii "Sport.pl to jest Twój live".

  • 14-06-2017 13:01

    Giełda Leadów - nowoczesne narzędzie dla agencji nieruchomości od Domiporta.pl

    Serwis Domiporta.pl wprowadził do swojej oferty Giełdę Leadów - innowacyjne rozwiązanie dla klientów instytucjonalnych oparte na mechanizmach big data. Dzięki nowemu narzędziu agencje nieruchomości mogą zwiększyć efektywność swoich działań poprzez kierowanie ogłoszeń do konkretnych klientów, których wyszukiwania odpowiadają ich ofercie.

  • 13-06-2017 15:55

    Rekordowe statystyki reklam na Social Home Page Gazeta.pl

    Social Home Page to pierwszy w polskim internecie produkt reklamowy, który efektywnie wykorzystuje media społecznościowe. W ciągu pierwszego miesiąca od wprowadzenia do oferty reklamowej Gazeta.pl średni współczynnik klikalności (CTR) reklam wyświetlanych na Social Home Page oraz ich widoczność były istotnie wyższe w porównaniu ze standardowymi internetowymi formatami reklamowymi.

  • 09-06-2017 15:10

    Agnieszka Siuzdak dyrektorem ds. wzrostu biznesu contentowego w Gazeta.pl

    1 czerwca br. Agnieszka Siuzdak objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. wzrostu biznesu contentowego w portalu Gazeta.pl. Odpowiada za wszystkie działania, których celem jest zwiększenie oglądalności oraz przychodów serwisów Gazeta.pl - m.in. z reklamy programatycznej i działań e-commerce, a także projektów redakcyjnych.

  • 07-06-2017 12:49

    Gazeta.pl NOW - nowa odsłona newsowego wideo

    Gazeta.pl NOW to nowa nazwa formatu wideo Gazeta.pl, który od ponad roku tworzony jest z myślą o użytkownikach mediów społecznościowych. Format zyskał nową identyfikację wizualną i stały, dedykowany obszar na stronie głównej portalu Gazeta.pl.

  • 11-05-2017 11:40

    "Global" - nowy cykl Gazeta.pl o wydarzeniach na świecie

    Portal Gazeta.pl rozpoczął nowy cykl redakcyjny o nazwie "Global". Ewa Ewart, Artur Domosławski, Patrycja Bukalska i Ziemowit Szczerek będą regularnie opisywać najważniejsze wydarzenia na świecie. Teksty zilustruje znana rysowniczka Agata "Endo" Nowicka. 

  • 08-05-2017 13:44

    Marta Pawłowska szefową strony głównej Gazeta.pl

    Od 1 maja br. Marta Pawłowska objęła stanowisko szefowej strony głównej portalu Gazeta.pl. Odpowiada zarówno za jej rozwój redakcyjny, jak i biznesowy.

  • 08-05-2017 12:34

    Yieldbird nominowany do Digital Trading Awards 2017

    Yieldbird, firma z Grupy Agora zajmująca się zarządzaniem powierzchniami reklamowymi i optymalizacją przychodów z reklamy programatycznej, jest nominowana do Digital Trading Awards - nagród przyznawanych przez prestiżowy brytyjski magazyn "The Drum". Yieldbird został doceniony za obsługę MailOnline - internetowego wydania "Daily Mail".

  • 05-05-2017 16:14

    Rozpoczęło się głosowanie na Bryłę Roku 2016

    Od czwartku, 4 maja br. internauci mogą oddawać głosy w 10., jubileuszowej odsłonie plebiscytu Bryła Roku na najpiękniejszy budynek wybudowany lub zrewitalizowany w Polsce w 2016 roku. W plebiscycie nominowanych jest 10 obiektów, a zwycięzcę poznamy już 25 maja br. podczas uroczystej gali. Organizatorem wydarzenia jest serwis Bryla.pl.

  • 26-04-2017 16:25

    Cykl wideo "Wilkowicz Sam na Sam" na stałe w ramówce Sport.pl

    Od czwartku, 27 kwietnia br. nowe odcinki programu Pawła Wilkowicza dla Sport.pl będą emitowane w każdy czwartek o godzinie 15:00. Nie zmienia się sprawdzona formuła programu, w której ważne osobowości ze świata sportu opowiadają o swoich sukcesach i cenie, jaką przyszło im za nie zapłacić, a także o kulisach sportowych zmagań. Program zyska nową oprawę dźwiękową i graficzną.

  • 26-04-2017 13:57

    Jacek Gądek dołączy do zespołu Gazeta.pl

    Od maja br. Jacek Gądek dołączy do zespołu Gazeta.pl. Będzie pracował w newsroomie portalu jako reporter polityczny, autor tekstów oraz wideo.

  • 26-04-2017 11:44

    Proste sposoby na makijaż, fryzurę i pielęgnację w Ach! - nowym lifestyle'owym formacie social video Gazeta.pl

    Po sukcesie formatów social video o gotowaniu - Haps, i z pomysłowym DIY - Myk!, Gazeta.pl wprowadza Ach! - format prezentujący tutoriale związane z urodą. To mobilne wideo przybliżające proste sposoby na piękny wygląd, w którego tworzeniu uczestniczą youtuberzy zajmujący się urodą.

  • 10-04-2017 13:06

    Social Home Page - nowy unikalny w skali polskiego internetu produkt reklamowy Gazeta.pl

    Gazeta.pl to najbardziej angażujący portal na polskim Facebooku*, który jako pierwszy wprowadza do swojej oferty dniówkę reklamową docierającą do jego użytkowników. Social Home Page umożliwia reklamodawcom dodatkowe dotarcie do użytkowników tej platformy dzięki specjalnej wersji strony artykułowej, która jest wyświetlana internautom wchodzącym na Gazeta.pl z Facebooka. Dzięki prostemu layoutowi i ograniczonej liczbie reklam zapewnia ona lepszą ekspozycję dużych, dedykowanych formatów reklamowych.

  • 06-04-2017 12:01

    Serwis Plotek.pl z zupełnie nową aplikacją mobilną na Androida i iOS

    W sklepach Google Play i App Store jest już dostępna nowa aplikacja Plotek.pl - jednego z najpopularniejszych serwisów w kategorii "people". Użytkownicy znajdą w niej newsy ze świata gwiazd, najnowsze zdjęcia celebrytów, historie zza kulis najważniejszych wydarzeń showbiznesu i niepowtarzalne, ekskluzywne materiały. Nowa aplikacja została wzbogacona o nowoczesną nawigację ułatwiającą przeglądanie treści oraz możliwość dodawania i przeglądania komentarzy innych użytkowników.

  • 04-04-2017 12:20

    Renata Machała szefową zespołu Design w Gazeta.pl

    W poniedziałek, 3 kwietnia br. Renata Machała dołączyła do Gazeta.pl na stanowisku szefowej zespołu Design portalu.

  • 30-03-2017 15:24

    Romuald Ulcyfer dołączył do zarządu GoldenLine

    27 marca br. do zarządu GoldenLine Sp. z o. o. dołączył Romuald Ulcyfer, Dyrektor Finansowy spółki. Obok niego w zarządzie pozostają jego dwaj dotychczasowi członkowie - Karol Traczykowski, prezes GoldenLine oraz Adam Wąsik. GoldenLine jest częścią Grupy Agora od 2011 r.